DC-aandrijvingen op maat: het assortiment wordt nog groter

maxon breidt het configuratieprogramma uit

De succesvolle X drives-lijn van maxon motor wordt uitgebreid met een nieuw motorformaat en verschillende planetaire overbrengingen. Nooit eerder was het zo eenvoudig online de passende DC-aandrijving samen te stellen.

• Toen maxon motor twee jaar geleden de nieuwe DC-motoren en overbrengingen van de X drives-lijn presenteerde, was dat een kleine revolutie

De configureerbare DC-aandrijvingen van de X drives-familie.

Toen maxon motor twee jaar geleden de nieuwe DC-motoren en overbrengingen van de X drives-lijn presenteerde, was dat een kleine revolutie. Zij zijn krachtiger en efficiënter dan bestaande aandrijvingen en kunnen bovendien naar wens online worden geconfigureerd. Nu wordt het productscala uitgebreid: nieuw is de DCX 12 micromotor met een diameter van 12 mm, die het gat tussen de DCX 10 en DCX 14 opvult. Hij is verkrijgbaar met edelmetaalborstels, diverse ijzerloze wikkelingen en lagers naar keuze. Ook de bijpassende planetaire overbrenging (1- tot 4-traps) is per direct verkrijgbaar.

Nieuwe variaties van configureerbare planetaire overbrengingen
Bovendien zijn bestaande overbrengingsformaten nu ook verkrijgbaar in nieuwe overbrengingsverhoudingen. GPX 14 (nieuw 3- en 4-traps), GPX 16 (nieuw 4-traps) en GPX 37 (nieuw 1- en 2-traps). De planetaire overbrengingen in de maten 14, 26 en 37 mm zijn bovendien verkrijgbaar in de uitvoeringen keramiek, geluidsarm en spelingsarm. Alle nieuwe producten zijn per direct in de onlineshop te vinden, waar de gewenste motor, de passende wikkeling, borstels en aslengte, alsmede overbrenging en encoder geselecteerd kunnen worden. Na slechts 11 dagen is de levering klaar voor verzending. Meer informatie op: xdrives.maxonmotor.com

Terug naar het nieuwsoverzicht

maxon motor benelux bv